Pateicoties Rīgas neizdarībām ar savu infrastruktūru, auto-only cilvēki sāk pastiprināti apsvērt alternatīvus pārvietošanās veidus. Piemēram, elektroskrejriteņi, kas komplektā ar vilcienu būtu labi. Bet tad es apskatījos to cenas...
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 10
Pateicoties Rīgas neizdarībām ar savu infrastruktūru, auto-only cilvēki sāk pastiprināti apsvērt alternatīvus pārvietošanās veidus. Piemēram, elektroskrejriteņi, kas komplektā ar vilcienu būtu labi. Bet tad es apskatījos to cenas...
@ELisovskis Pavei, cik ilgi Latvija cenšas samesties jauniem vilcieniem :)
@laacz Vilciens joprojām sanāk dārgāks nekā braukt ar auto, it sevišķi, ja brauc vairāki.
@laacz brauc ar vilcienu uz Rīgu un ved līdzi velo. ideāli, protams, būtu ja velo nakšņotu stacijā, kā citur pasaulē, bet nesapņosim.
@raimis001 Nupat jau sāk palikt apmēram tikpat. Ar auto ceļā 1h30m. No ceturtdienas būs vēl klāt. Degvielas tīrās izmaksas dienā ~7€ + servisi, riepas, amortizācija. Ar vilcienu + skūteri - 1h10m + ~10m. Mīnusi - laikapstākļi un pārvietošanās brīvība tikai nosacītā attālumā.
@hronists Velo ar vilcienu ir vairāki mīnusi. Gabarīti, Jelgavas posmā arī tā novietošana vagonā (daudzi tā darot), mīcīšanās pa centru. Ar Jelgava - Rīga - Brasa + skūteri daudz kas atkrīt.
@laacz ir saliekamie velo :) https://media.giphy.com/media/l2ZDWaQCx6GmeEEVO/giphy.gif
@hronists Tie ir vairāk domāti pārvadāšanai bagāžniekā, nevis vilcienā :)
@laacz Mocis? 125cc?
@dzhonijs Ar moci jāmocās ir visu ceļu, ja nepareizi sakrīt laikapstākļi. Ar skūterīti ielec sabtransā un čunčini.