Agresīvie BMW, vai arī tomēr nē? https://laacz.lv/2019/03/29/agresivie-bmw-vai-ari-tomer-ne/
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 17
Agresīvie BMW, vai arī tomēr nē? https://laacz.lv/2019/03/29/agresivie-bmw-vai-ari-tomer-ne/
@laacz Demogrāfiskos rādītājus būtu labi salīdzināt ar autovadītāju demogrāfisko profilu. Ir tādi dati pieejami?
@LArtour Dzimuma un vecuma pārkāpuma brīdī.
@LArtour Ā. Konkrēti autovadītāju demogrāfisko profilu man neizdevās atrast, diemžēl. Bija tieši tāda pati doma.
@laacz Labs raksts, cik laika pavadīji, lai visu saliktu pa plauktiņiem?
@Raivis_Purins Kopā kādas 20h.
@laacz @AleksejsZ Vai raksts kaut kā atspoguļo faktu, ka BMW vadītāji neizmanto pagrieziena rādītājus?
@AleksejsIvanovs @AleksejsZ Ja tas ir pārkāpums pēc APK 149.6. panta 1. daļas "Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri reglamentē brīdinājuma signāla došanas kārtību", tad tur ir pārāk maz datu, lai izdarītu viennozīmīgus secinājumus.
@Snowtales @Antuanete Tev ir pierādījumi? Man nav izdevies tādus gūt.
@djukonis Noteikti, ka pavilka. Ekskluzīvas automašīnas bieži vien reģistrē ārpus Latvijas.
@Snowtales @Antuanete Es, savukārt, zinu un esmu novērojis veselu kaudzi reāli apturētu velosipēdistu. Vairākus pat regulāri. Dokumentu un šmigas pārbaudei. Cik no viņiem reāli ir šmigā, nepateikšu.
@laacz Ļoti labs apkopojums. Bet daži komentāri - sodīto sieviešu/vīriešu sadalījuma diagramma bez datiem par satiksmes dalībnieku sieviešu/vīriešu proporciju ir maldinoša. Par Porshe, protams, interesanti, taču manā skatījumā tomēr uzvar bembis.
@JLapinskis Jā, par S/V piekrītu. Ikdienas satiksmē braucošo sieviešu/vīriešu skaits nav iegūstams nekur. Ilgi domāju, un beigu beigās aizmirsu ņemt vērā CSDD statistiku par aktīvajām vadītāja apliecībām. Būtiski gan tā neko nemainītu (S/V 43%/57%, kas S paceltu par dažiem procentpunktiem).
@laacz Lai konstatējumus padarītu pavisam godīgus, būtu nepieciešams tāds salīdzinājums, kurā ņemti vērā katras auto markas kopumā nobrauktie km (vai cilvēkstundas pie stūres). Šādus datus gan laikam varam gaidīt tikai tad, kad lielais brālis redzēs pilnīgi visu.
@JLapinskis Ja pasaulē nebūtu privātuma, būtu piekļuve visiem iespējamajiem reģistriem un aplikācijām bez ierobežojumiem (CSDD, policija, iedzīvotāju reģistrs, Waze dati, mobilā tālruņa atrašanās vietas datu vēsture), šādu korelāciju veikt nebūtu sarežģīti. Diezgan vienkāršs neironu tīkls.
@JLapinskis @laacz TA fiksē kilometrus gadā.
@Karklins_ @JLapinskis Diemžēl, detalizācija nav pietiekama. https://data1.csb.gov.lv/pxweb/lv/vide/vide__energetika__energ_pat/EPM420.px