Runājot par Rīgas apvedceļu. No @Talis_L intervijas.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 6
Runājot par Rīgas apvedceļu. No @Talis_L intervijas.
@laacz @Talis_L Skandināvu 2+1 sistēmu, lūdzu, un nekādi Kokneses vai Apvedceļi nebūs bīstami. Un sākam uz Via Baltica, lai tiktu vaļā no tām perversajām “nejoslām”
@Reinisceplis @laacz @Talis_L Neeee, Rīgas apvedceļam vajadzētu būt tādam kā ap Berlīni -autobānim- tikai īsākam!... Nu vismaz kā ap Paņevēžiem- kārtīgas 2 joslas katrā virzienā, kgan pie Pierīgas attīstības: kamēr uzbūvēs, atkal būs par šauru... Autobānim būt!
@KalnuLauva @Reinisceplis @Talis_L Man šķiet, ka tur īsti nav vietas. Masīvs atpirkums, jo 2 joslas katrā virzienā nozīmē 2 joslas, 1 stāvjosla, pārvadi, mezgli. Nope, not going to happen. Bet 2+1 bez pārvadiem arī būs pa skarbo.
@laacz @Reinisceplis @Talis_L Dēļ rail Baltic var arī masīvi atpirkt... vismaz man normāls apvedceļš būs vajadzīgs daudz biežāk. Ja tas vēl butu pilns aplis ar ziemeļu tiltu/tuneli. Tas, ko es vasarā posmos uzbūvētu redzēju ap Paņevēžiem, bija 2 joslas katrā virzienā. Nebūs pietiekams vidējais ātrums.
@KalnuLauva @Reinisceplis @Talis_L Te nav runa par vidējo ātrumu, bet gan par caurlaidību. Klasisko pilsētu aptverošo 2+ joslu apvedceļu pie tik daudz pievedceļiem mēs īsti nevaram atļauties, manuprāt.