Šodien sanāca iepirkties Sky Ulmaņa gatvē. Protams, tā ir tikai viena reize, bet pašapkalpošanās kase pārsteidza. Salīdzinot ar Rimi, ērti, ātri, vienkārši. Ja vēl būtu klaviatūra preču meklēšanai, pavisam lieliski būtu.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 54
Šodien sanāca iepirkties Sky Ulmaņa gatvē. Protams, tā ir tikai viena reize, bet pašapkalpošanās kase pārsteidza. Salīdzinot ar Rimi, ērti, ātri, vienkārši. Ja vēl būtu klaviatūra preču meklēšanai, pavisam lieliski būtu.
@laacz A kas Rimi neērts? Ja neskaita, ka ķiploku maize ir pie sāļajām maizītēm jāmeklē.
@PiRXlv Rimi kase ir lēna. It sevišķi svēršanas fāzē. Diezgan bieži darbojas ļoti lēni vai nedarbojas vispār apakšējais vai sānu svītrkodu lasītājs.
@laacz Hmm, varbūt. Būs jāaizbrauc uz sky salīdzināt, man līdz šim tā nelikās.
@PiRXlv Iespējams, ka te nostrādāja veiksme, attieksme no sērijas "jauna pieredze - viss forši", vai arī mazā kasu noslodze ikdienā.
@laacz Rimi ir loti lēns, un tomēr pietrūkst skaidras naudas iemaksas aparāts kā piemēram Maximā. Sky patika fantas bundžina pa 2€ un visjiks pa 3000€
@Puika13 Pašapkalpošanās kases ar skaidru naudu palūgšu neieviest. Iemaksas aparātu sauc "bankomāts". Es ikdienā Sky nevaru atļauties, bet pāris reizes gadā sanāk iebraukt, jo tur ir klusi, mierīgi un daudz kā tāda, kā nav citur.
@laacz Bet melnos centus tur ir visērtāk izmantot, tas nekas, ka iespējams nākošais klients šo kasi iespējams vairs nevarēs izmantot. Un jā - sky ir kkas, kas nav citur.
@Puika13 Tieši tāpēc arī nevajag norēķinus ar skaidru naudu pašapkalpošanās kasēs.
@laacz interesanti, kas RIMI ir neērtāks, lēnāks un sarežģītāks? paņem preci, noskanē kodu un viss.. vai arī prece uz svaru, vari meklēt arī katalogā kaut pēc dažiem ievadītiem burtiem.
@PiRXlv @laacz nav nekas jāmeklē.. paņem preču katalogu un vk sāc vadīt "kip..." un jau atradīsi
@Kaspars09 Ērtības ziņā, piemēram, augļiem ražotāja logo pie bildītes klāt, lai var vizuāli uzreiz atšķirt. Kategorijas loģiskākas. Pati uzparikte ir daudz atsaucīgāka un ņiprāka, brīdis no preces novietošanas laukumā līdz atļaujai skanēt nākamo arī ir stipri mazāks.
@Kaspars09 @PiRXlv Tas bija vienīgais mīnuss Sky, kur klaviatūra nav uzreiz pieejama. RIMI šo izmantoju vienmēr, ja netiek skanēts svītrkods.
@laacz mūsu Jelgavas vivo rimi neesmu ar tādām problēmām saskāries. Sveramās nekad katalogā pēc kategorijām nemeklēju, uzreiz ar klaviatūru var atrast vajadzīgo ievadot dažus burtus. Bet nu, katram jau savs :) Atļauija skanēt? hmm.. noskanē, novieto preci un skanē nākamo, nav aiztures.
@laacz + vēl rimi ir android app, kas aizvieto fizisko lojalitātes karti :D
@Kaspars09 Nu, Sky nebija klaviatūras. Un kategorijas bija daudz saprotamākas. Klaviatūru lieto tikai gīki :) Un RIMI, tanī skaitā arī Vivo, ir aizture, kas bieži vien liek stāvēt sekundi-divas ar nākamo preci rokās.
@laacz Maxima ņem skaidru naudu.
@Kaspars09 Rimi apps man krešo.
@atheist_from_lv Lai ņem. Es maksimā aizvien neiepērkos.
@laacz Es domāju pašapkalpošanās kasēs. Tas ir reāls +
@atheist_from_lv Tas ir mīnuss, nevis pluss.
@laacz Tev drīkst būt viedoklis.
@laacz Tā, viss, būs jātaisa testa brauciens uz jūsu Skajiem un Rimčikiem.. Ja pareizi saprotu par ko runa - ratiņiem ar skeneri (ko 3 gadus atpakaļ EE vēl neriskēju izmantot).. Baigi ieinteresēja, kādas būs mana iekšēji slēptā gīka sajūtas. :)
@atheist_from_lv Jep. Nevar jau visi kļūdīties. Kādam ir jābūt ar pareizo viedokli.
@laacz ak.. tev tak iphone šķiet bija? ne?! iphone app tās fīčas nav, cik pēc apraksta var saprast - https://www.rimi.lv/aplikacija/ios-aplikacija
@LaurisShpats Nē. Runa ir par standarta pašapkalpošanās kasi. Ratiņus ar skeneri nemanīju.
@Kaspars09 Mani arī nesatrauc. Rimi kartē esmu norādījis falšus datus. Apps nodotu patieso e-pastu :)
@laacz kas vainīgs, tas bailīgs :D
@laacz Pfffff.. A es te cerēju, ka ir ieradušies ratiņi ar skeneriem, kas pie kases sarēķina kopsummu un krāmē tik iekšā maisā. Ok, Latvija vēl joprojām atpaliek.. :/
@Kaspars09 Patiesībā ir tā, ka es uzskatu, ka Rimi nav nepieciešami mani personas dati, lai nodrošinātu lojalitātes kartes darbību. Regulas izpratnē Rimi nedrīkst tos pieprasīt ar solījumiem par atlaidēm un bonusiem, ja tas nav nepieciešams pakalpojuma nodrošināšanai.
@LaurisShpats Tu arī atpaliec. Krāmē maisā jau ratiņos. Pie kases tik samaksā :)
@laacz Pēc būtības piekrītu, pa lielam pietiek ar vārdu, epasta adresi un/vai http://tel.nr. pārējais mazsvarīgi, bet nu.. tev jau vienmēr ir iespēja nelietot.
@laacz Bļin, apmulsu. Tad jau ir kaut kāds skeneris. Značit 100% dodos pie sadarbības partneriem iepirkties - just for fun.. :)
@LaurisShpats Ānē, šeit es vienkārši norādīju uz to, ka, ja būtu, tad iepirkšanās process būtu šāds, nevis pie kasēm krāmēt visu maisiņos :P
@Kaspars09 Protams.
@laacz @PiRXlv ja kādreiz, kļūdas pēc, mēs atkal gadīsimies pie viena galda, pie kura tiek lietots alus, vai kas tāds, pastāstīšu, kā tas viss ir uzbūvēts un kāpēc mani nedaudz pārsteidz, kāpēc tas viss vispār strādā :)
@raivisr @PiRXlv Man rodas iespaids, ka pie Rimi pašapkalpošanās kasu sistēmas izveides dalību ņēmusi puse man zināmo cilvēku, kas kaut ko tādu ķimerē:)
@laacz @atheist_from_lv Kādā veidā iespēja maksāt ar skaidru naudu ir mīnuss?
@kristapsk @atheist_from_lv Inkasācijas nepieciešamība, kopējās plūsmas palēnināšanās, skaidra nauda vispār ir neērti un lieki.
@VKMKD @PiRXlv Drīzāk nav gadījies darboties ar normālu kasi:)
@laacz @kristapsk Kopš kura laika veikalnieku ērtības ir prioritāte? Un attiecībā uz ātrumu, tur tu kļūdies, kā izņēmums ir pīkstināšanas kartes. Bezskaidrie norēķini ir dārgi.
@atheist_from_lv @kristapsk Tas ir arī manas ērtības. Un karte vienmēr ir ātrāk nekā skaidra nauda. Skaidra nauda ir arī dārgi veikalniekam, bet par to mēs nerunājam, cik saprotu.
@laacz @kristapsk Acīmredzot neesi strādājis veikalā, pārtikas. Ar hronometru esam mērījuši, maksājums ar kartēm ir lēnāks. Iespējams lieliem monstriem inkasācija dārga,laukos cita aina, pavisam cita...
@atheist_from_lv @kristapsk Mēs runājam par pašapkalpošanās kasēm, respektīvi par lielajiem tīkliem. Mazajos veikalos viss ir naļikā. Savukārt, pašapkalpošanās kasē ar karti noteikti ir ātrāk, nekā ar skaidru naudu. Un esmu no tiem, kas uzskata, ka skaidra nauda ir neērti arī patērētajam.
@laacz @kristapsk Arī te tu kļūdies, karšu tranzakcija aizņem vairāk laika! Vismaz subjektīvs novērojums pie tām maxima kasēm. citā jomā: piemēram iemet 2€ parkinga automātā, saņem biļeti brauc...
@atheist_from_lv @kristapsk Tā, iespējams ir termināla vaina. Rimi ar karti ir daudz ātrāk, nekā es ar naudu norēķinātos. Un stāvvietām ļoti ērti ir Mobilly. Izņēmumi vienmēr ir, protams.
@laacz @kristapsk Tas ir banku radīts mīts, ka maksāšana ar kartēm ir ātrāka.
@atheist_from_lv @kristapsk Iespējams, neesmu mērījis. Bet vienmēr norēķinos iespēju robežās ar karti (it sevišķi contactless). Skaidra nauda ir pain in the ass.
@laacz @kristapsk Jau 4 gadu dzīvoju bez kartes...
@atheist_from_lv @kristapsk Ir cilvēki, kuri dzīvo bez telefona. Un arī neko - iztiek :)
@VKMKD @laacz @kristapsk Vot jā, es ar tā domāju, bet teorija šinī gadījumā neiet kopā ar praksi.
@atheist_from_lv @VKMKD @kristapsk Man šķiet, ka kasiere to visu dara ļoti ātri. Pašapkalpošanās kasēs, iespējams, ir cita bilde.
@laacz @atheist_from_lv Inkasācija ir veikala problēma. Plūsmai risinājums ir diva veida kases - kur ņem un kur neņem skaidru naudu. Skaidra nauda ir lielāks privātums, man tas ir svarīgi. Tāpēc rimi bieži eju uz cilvēkkasēm.
@kristapsk @atheist_from_lv Nevajag jaukt privātumu ar paranoju.