Pie kam, uzprasās papildus komentārs. Man šī pozīcija līdz ar to gada griezumā paliktu iepriekšējā gada līmenī (šogad tas pat ir par ~40€ mazāks). Bet degvielu pierobežā pirktu kaimiņvalstīs. Mēs to gribam?
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 10
Pie kam, uzprasās papildus komentārs. Man šī pozīcija līdz ar to gada griezumā paliktu iepriekšējā gada līmenī (šogad tas pat ir par ~40€ mazāks). Bet degvielu pierobežā pirktu kaimiņvalstīs. Mēs to gribam?
Pieņemot, ka visā gadā mazumtirdzniecībā notirgo 1.5-2 miljardus (!) litru degvielas, bet 2018. gadā plānots no ekspluatācijas nodokļa ieņemt 103,5 miljonus €, tad analogs būtu nodoklis 0,07-0,09€ uz degvielas litru. Gribu redzēt jūsu reakciju, ja to ieviestu :)
@laacz Mēs to gribam? Viņi TO grib.
@M_Jakobsons Kas ir "viņi"?
@laacz Jancīgi tik tas, ja es pareizi saprotu, tad gan LT, gan EE jau degvielas cena ir šis nodoklis. Tas, ka pavisam stulbi izskatīsies degvielas cenas ar līdzīgām nodokļu likmēm LV būs par 0,2 euro litrā dārgāk, tas gan.
@Alvis_sh Grūti pateikt, uz sitiena neatradu apkopotu aktuālo degvielas cenu komponenšu sarakstu visās trijās Baltijas valstīs.
@laacz Ja Tavs aprēķins ir pareizs (pieņemu, ka ir), tad man (par ~ 75%) nebūtu iebildumu maksāt saprātīgu pieaugumu degvielas litra cenai. Pluss: Nebūtu meneša izdevuma pīķa mēnesī kurā tiek “ieta” TA, kas nereti kombinējas ar izdevumiem par defektu novēršanu pirms TA;
@laacz Mīnuss: Es degvielu tērēju arī lauksaimniecības mērķiem ne tikai braukšanai pa koplietošanas ceļiem, bet lauksaimniekiem un to subsīdijām (ja tādas būs) nekvalificējos.
@mairisskuja Tas jau ir cits jautājums :)
@mairisskuja Mans aprēķins par mazumtirdzniecības patēriņu bija pamatots 2016. gada datiem. Tikko atradu 2018. gada pirmo piecu mēnešu apjomus - tur ir par 1/3 mazāk pārdoto tonnu. Slogs būtu lielāks.