Tātad, Tīraines pagrieziens (Vienības gatve x Jelgavas ceļš). Deviņas (!) avārijas kopš septembra. Vismaz divas smagas. Vai tiešām ar to nepietiek, @rdsvc? 14.09 17.09 26.09 05.10 26.10 31.10 09.11 12.11 14.11
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 36
Tātad, Tīraines pagrieziens (Vienības gatve x Jelgavas ceļš). Deviņas (!) avārijas kopš septembra. Vismaz divas smagas. Vai tiešām ar to nepietiek, @rdsvc? 14.09 17.09 26.09 05.10 26.10 31.10 09.11 12.11 14.11
@karlsons @rdsvc Nē, šis ir no waze reportiem.
@karlsons @rdsvc Kāpēc ne?
Avārijas kopš septembra uz A8 pie Medemciema (cc @LVceli, @karlsons). Arī nepietiek? 06.09 08.09 17.09 17.10 03.11 06.11
@karlsons @rdsvc Nope, šie ir validēti (vairākpar vienu ziņojumu).
@laacz @rdsvc Āmeriks iekš rādio stāstīja, ka grib to krustojumu pārbūvēt Dienvidu pārvada 3. kārtas būvniecības ietvaros. Tas ir vēl vismaz 2 gadi, jeb 72 avārijas…
@MarisAlksnis @rdsvc Kādi divi gadi? Nav takš pat projekta vēl :)
@laacz @rdsvc Nu tur bija stāsts par to, ka Eiropas naudas pēc 2 gadiem beidzas, tādēļ jāpaspēj!
Šādas lietas man "uzsit asini". Ir takš departamentos un ministrijās cilvēki, kuri gadu no gada spēj lāpīt bedrītes, mainīt asfalta segumus, bruģēt uz vella paraušanu, bet tanī pat laikā pat aci nepamirkšķināt par vietām, kur tiek cilvēki vienkārši iet bojā.
@laacz @karlsons @rdsvc Šeit arī var skatīties. http://gis.ic.iem.gov.lv/giswebcais/ Reģistrētie CSNg. Var arī filtrēt un atlasīt pēc vairākiem parametriem. Neparādās negadījumi, kuri nav ziņoti policijai un jaunāki par 3 dienām.
@laacz @LVceli @karlsons Ko tur varētu uz ātro izdarīt? Likvidēt kreisos no šosejas un atstāt tikai izbraukšanu no Medemciema (pietiek ar krāsu un barjerām)? Vai pilnībā likvidēt krustojumu un mēģināt tālāk kaut kā uz asfaltētās nomales rēķina izbūvēt apgriešanās vietu?
@briedisunrepshe @LVceli @karlsons Man šķiet, ka tur īsti "fiksā" risinājuma nav tiem, kas grib griezties uz Jelgavu (otrā virzienā netālu ir apvedceļa viadukts). Jo Rīgā apgriešanās vieta ir no brauktuves bez bremzēšanas un ieskriešanās joslām, kas ir nežēlīgi riskanti A8 satiksmē un citu drošu kreiso nav.
@briedisunrepshe @LVceli @karlsons Un apgriešanās josla uz nomales rēķina jau ir uz A8 pie Dalbes, kas ir baiss murgs, jo nezinātāji bieži vien vai nu paši nobrauc bīstami tuvu barjerai vai arī iespiež tajā tos, kas brauc pa kreiso joslu.
@karlsons @briedisunrepshe @LVceli Rīgas virzienā īsti nav, kur (pagaidām). Jelgavas virzienā jau ir (Rīgas apvedceļš).
@karlsons @briedisunrepshe @LVceli Nepārspīlēsim :)
@karlsons @briedisunrepshe @LVceli Ā, starp citu, ir daži kadri, kas katru rītu dur atpakaļgaitā pa A8 nomali kādu kilometru, lai varētu apmest ripā pie Codes un durt uz Rīgu jau pa pareizo pusi ar pareizo galu :)
@laacz @LVceli @karlsons Exactly. Normāli atrisināt drošību tur ir dārgi. Īstenībā vajadzētu visur tikai un vienīgi divlīmeņu mezglus. Bet par katru tā cenu var kaut kur citur Latvijā noteikti daudz vairāk uzlabot drošību. Ja vien nav tiešām traki
@briedisunrepshe @laacz @LVceli @karlsons Ir traki.
@MarisAlksnis @laacz @LVceli @karlsons Varbūt var izdarīt tā, ka atstājam tikai kreiso no Medemciema un ar ieskriešanās joslu uz sadalošās joslas rēķina. Tur sadalošā josla ir plata – vietas pietiek
@briedisunrepshe @MarisAlksnis @LVceli @karlsons Tas būtu OK pagaidu risinājums. Bet par dārdzību - cik maksā cilvēka dzīvība un veselība?
@laacz @MarisAlksnis @LVceli @karlsons LV dzīvība maksāja laikam 300k. Bet nu pie tik ierobežotiem līdzekļiem kā LVC vienmēr jāskatās, kāds ieguldījums kur sniegtu vislielākos drošības ieguvumus kopumā.
@briedisunrepshe @laacz @MarisAlksnis @LVceli @karlsons būšu nepopulāra - luksofors. uz Jelgavas šosejas tāds nebūtu vienīgais. Tā kā citi jau ir, tad viens vairāk nav pasaules gals. Sliktāk, ka pie Latvijas domāšanas, šādu risinājumu uzliktu un atstātu 4ever.
@MarisAlksnis @laacz @rdsvc Kaut gan elementāri aizliegt tur kreiso pagriezienu īpaši daudz līdzekļus nevajag :)
@MarisAlksnis @laacz @rdsvc Vienkāršs (ne lēts) risināj- APLIS! Ja nepiec, var uzreiz ieplānot/ izbūvēt Dienvidtilta ielas pieslègumu
@Jorens @MarisAlksnis @rdsvc Nereāli, jo nekur nav drošas apgriešanās vietas. Uz A8 pie Rīgas robežas tā ir baisa. Ātrajā joslā.
@PuuchuksJ @MarisAlksnis @rdsvc Ja nemaldos, tur tieši aplis ir arī plānots.
@ilzebe @briedisunrepshe @MarisAlksnis @LVceli @karlsons Nē, tur luksofors būs par šerpu. Paskat, kas notiek Jaunolainē no rītiem.
@PuuchuksJ @MarisAlksnis @rdsvc Starp citu, man šorīt ienāca prātā, ka tajā krustā var droši taisīt luksoforu ar ciklu, kurš pieskaņots Ozolciema ielas luksoforam.
@karlsons @ilzebe @briedisunrepshe @MarisAlksnis @LVceli Patiesībā, luksofori ir vietās, kur tie der. Vienīgais, kur varēja aizstāt ar tuneli (kā tas tika izdarīts pie apvedceļa, to pat neslēdzot!), ir Olaines gājēju luksofors.
@laacz @Jorens @MarisAlksnis @rdsvc Un ko darīt tiem, kas griežas ārā no Tīraines uz centru? Tie jau ir galvenie bīstamības izraisītāji, ne tie, kas no centra braucot kreiso taisa.
@RedWhiteRedLV @laacz @MarisAlksnis @rdsvc Tie kas taisa kreiso no Tīraines jau ir lielākie problēmu taisītāji un runa jau ir par to kā to likvidēt lai nebūtu šī kreisā pie tik intensīvas satiksmes
@Jorens @laacz @MarisAlksnis @rdsvc Tur šobrīd ir normāla alternatīva tam kreisajam no Tīraines? Nav jābrauc lieki n-tie km, ha izvēlas citu maršrutu?
@RedWhiteRedLV @laacz @MarisAlksnis @rdsvc Apgriesties var pie Scania
@Jorens @RedWhiteRedLV @MarisAlksnis @rdsvc U mad????
@Reinis_Me @girtsgg @APizich @karlsons @rdsvc Es savējo redzēju IEM kartē.
@Reinis_Me @girtsgg @APizich @karlsons @rdsvc Tnx. Tad izskatās, ka aptvertajā laika periodā ir divi gadījumi, kad izmaksas pārsniegušas 100k.