Šinī vietā pēdējā laikā aizvien populārāk ir mest pa kreisi. Šodien priekšā veselas trīs nogriezās viena pēc otras. Ar visiem pagrieziena rādītājiem. Nja. Ziepniekkalla un Bauskas.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 8
Šinī vietā pēdējā laikā aizvien populārāk ir mest pa kreisi. Šodien priekšā veselas trīs nogriezās viena pēc otras. Ar visiem pagrieziena rādītājiem. Nja. Ziepniekkalla un Bauskas.
@laacz Varbūt tur to vajadzētu atļaut oficiāli. Satiksmi nebremzē, jo pretējā josla ir aiz zaļās zonas, vairākiem vietas pa kreisi pietiks. Pašreizējā likumīgajā variantā — kur nedaudz iepriekš ir apgriešanās vieta, lai caur to tiktu uz Bauskas pa kreisi — satiksmi bremzē.
@meInsuzbaIta Nē, tur tas posms ir īss. Piecos labi ja 3 mašīnas var iebraukt, daudzi paliktu krustā. Netālu ir divas apgriešanās vietas. Būtiski bremzētu satiksmi, samazinot Ziepniekkalna ielas caurlaidību divas reizes, jo kreisā josla būtu ciet taisni braukt gribošajiem.
@meInsuzbaIta Līdzīgi ir uz Brīvības ielas, kur virzienā uz centru aiz Zemgala gatves ir īss posms līdz nākamajam tramvaja luksoforam. Piecos cilvēki uz Brīvības ielas brīvi sabrauc krustā un tur arī paliek. Šodien Brīvības ielu pārbraucu ar trešo luksoforu, jo bloķēts.
@meInsuzbaIta @laacz Domāju atļauts kreisais nobremzēs gan te satiksmi. Apgriešanās vieta ar atsevišķo brauktuvi un smago izbrauktām bedrēm ir dīvains risinājums, bet strādā. Man gribētos šo visu aizstāt ar lielu apli, bet kas gan Rīgā ko mainīs.
@girtsgg @meInsuzbaIta Uz Ziepniekkalna/Mūkusalas nekur nav apgriešanās josla ar atsevišķu joslu bremzēšanas un ieskriešanās joslu. Visur tā ir no kreisās joslas.
@laacz @meInsuzbaIta Zinu, katru dienu apgriežos tajā vietā pie Statoila. Ar atsevišķo brauktuvi domāju to ieliņu gar servisu, pa kuru pēc tam nonāk uz Bauskas ielas. Tie,kas brauc pirmoreiz, vienmēr mulst par šo risinājumu.
@girtsgg @meInsuzbaIta Rīga ir pārāk ilgi ignorējusi transporta plūsmas un to dinamiku. Par to tagad arī maksā visi. Gaidu, kad ziepīša un apkārtnes pagalmu iedzīvotāji teiks savu vārdu, jo viņi cieš visvairāk.